vilse i skogen

gudars, igår vad jag ut och skulle vara lite sund och springa 5 km, det hela slutade med att jag sprang 6 km på 30 minuter. helt okey för att inte har varit ute och sprungit på över ett år. Det sega vad att jag gick vilse och fick mig en promenad på en mil efter löpturen. seriöst. Jag hittar inte ens i mitt egna eljusspår:P haha skogen har dock aldrig varit min grej.

Ska snart ut och springa 5 km idag igen, men idag springer jag där jag hittar :P ska till åre sen ikväll så det blir trevligt.

Sen håller jag på att trappa ner på snusandet och godiset :) Duktig man är! Ska bli riktigt roligt att åka till åre sen, var ju ett tag sen man var där. men ja får se om jag bara är där idag eller om jag sover över.

Snart är det i alla fall fredag, vilket betyder utgång ;) Sen är det lördag, CRUSING!! fan dom här veckorna kommer inte alls bli billiga. Och speciellt då jag inte får någon inkommst.

Även att jag börjar min praktik om 3 veckor. eller om 3 veckor håller jag på med min praktik.

Nu har jag en ny mobil i alla fall :P känns stabilt, helt galet vad beroende man är av mobilen, man seriöst överlever ju inte utan en! eller inte jag i alla fall :P

Nu ska jag springa my ass off!!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0