vill inte

var till åre igår ändå, gick nog på 1000 kr det nöjet som inte ens va så roligt som ja hade trott. känns onödigt, samtidigt så var jag som tvungen att åka upp å hälsa på dom som tagit studenten. träffade mycket roligt folk i all  fall:)
jag skiter i utgång idag i alla fall, ska ut imorgon istället.:) det känns så jobbigt att åka om 9 dagar då jag har mitt ragg hemma i östersund. sjukt jobbigt. samtidigt måste jag ju avsluta min utbildning, så kärleken får gå lite åt sidan just nu.

Om 9 dagar är jag i Oslo, sjuuuukt.
men dom 26 veckorna går nog ganska fort ändå då man har börjat. sen är ja ju hemma i en månad, då ja kan jobba ihop lite pengar.

ikväll ska jag städa rummet, kolla outfit tills imorgon och ta de lugnt.

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0