slut som artist!

SATAN vad bakis jag är.
min mobil har jag supit bort, men ja hoppas att den ska ligga hos polisen så jag får tillbaka den i morgon. men drygt som fan är det att vara utan.

helgen har i övrigt varit helt underbar!
var på krogen i fredags där jag träffade mycket trevliga personer! Helt grymm utgång även fast jag tappade min mobil, segt att köpa en ny då jag ändå tänkte skaffa en iphone efter praktiken. hatar att köpa mobiltelefoner. så svårt att veta vilken jag ska ta. jag hoppas att den ligger hos polisen så jag slipper köpa en ny.

igår va ja på crusing i bräcke, inte så mycket folk men en roligt utgång det med. Lars Lindbergs trio spelade så de va nice.

Asså jag är så glad över att va hemma just nu, träffade ett gammalt ragg på krogen i fredags och det va så skönt att träffas och snacka ut om en massa grejer. och vi bråkade ingenting, sen sov han över hos brorsan :P
jag har helt fått tillbaka hoppet om att dessa 3 veckor kommer bli grymma!

ska upp till åre nästa vecka en sväng, men nu måste jag fan på ica och köpa snus. håller på att trappa ner och de går bra.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0