I can do it!

GUUUUUD en sån jobbig vecka detta har varit. Jag har äntligen lyckas få en massa understökat!
Jag bor ju som sagt hos Marina nu, vilket e skönt. Jag är så utbrännd just nu så jag behöver verkligen lite tid för mig själv.
I alla fall hade jag i tisdags en redovisning, ett prov, 2 kompleteringsuppgifter och skriva om min analys framför mig. Nu har jag gjort allt utom analysen. Så det finns alltså hopp om att jag ska hinna.
Får sätta mig på skolan imorgon efter jobbet och göra lite justeringar.

Idag, var jag på skolan klockan 8 (på en lördag) och började med det värsta projektet. men nu är det avklarat och jag är faktiskt stolt över att ha gjort färdigt 14 sidors dataskrivna kompleteringsuppgifter om ekonomi. AAAhh, ni hör ju själva hur spännande det låter.

Det känns helt sjukt att jag åker hem om 4 dagar! Nu då det äntligen börjar bli skönt att vara i Göteborg men lite värme och sommarkännslor!

Men men, det ska bli ännu skönare att få åka hem!

Nu ska jag sätta mig med min analys så jag kommer härifrån nån gång.


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0