flytt och slit.

ojojoj en sån vecka det har varit.
på 4 dagar har jag:
varit till ikea, hämtat grejer hos en kompis, lämnat grejer där jag ska bo nästa år.
samt flyttstädat. ..

flyttstädningen gick sådär. jag och min rumskompis skulle ju köra hälften var men det blev som inte riktigt så.

Jag gjorde köket, vardagsrummet och hallen + lister och skåp på hennes rum som jag såg en timme innan vi skulle va ute.

Hon dammade hennes rum och badrummet och drack vin och kollade på film.

Jag blev så himla irriterad, förstår inte varför hon som bott där längst inte kunde hjälpa till mer.
Men nu är det dock över, helvetet.

Jag var dock tacksam över tjussen som jag fick till marina, skönt att slippa släpa grejer med bussen. sen gick jag till affären och storhandlade mat, så att jag har nu i 10 dagar.
Så skönt att veta att man har så det räcker!

Det känns bra att bo med marina, vi har ju bara 3 nätter kvar så det kommer gå fort. sen har jag lägenheten själv.
SKÖNT!

helt otroligt att det bara är 10 dagar kvar i göteborg tills jag åker hem.

så vad har jag kvar nudå:

grupparbetet och presentation.
prov i bokningssystemet opera på fredag.
skriva 2 uppsatser.

Blir några timmar extra i skolan så jag kan skriva mina uppsatser. men hällre det än att behöva tänka på det där då jag får mitt efterlängtande lov. :P

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0