en sån låg dag

idag har jag verkligen varit på botten av botten.
allt har kännts jobbigt. jag var inte ens ut och sprang idag som jag lovade mig själv.

imorgon ska jag dock tvätta, städa och ut och springa. har ju inte sprungit på ett år så jag ska börja lite lätt.
men de ska bli skönt.

måste verkligen se till att ha ngt att göra på dagarna, blir bara deppig annars.
suger verkligen att jag inte får någon inkomst under dessa 3.5 veckor. men ja ska ju sluta snusa och sluta äta godis. nu är de max 4 snus om dagen som gäller. måste trappa ner. men ja tror de ska gå bra. känner mig inte så snussugen längre. så de är bra.

jag var så sugen på att ta en sista minuten imorgon, men de är ju ingen som har råd eller tid att åka med mig. det verkar inte häller va så många som är sugen att hitta på ngt. vilket e trist nu då ja e hemma.

Jag är i alla fall jätteglad över att mamma och pappa kör ner mig till praktiken i Oslo. Så himla snällt av dom.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag få saker gjorda.

Be till gudarna att jag får jobba lite under dessa veckor. behöver verkligen komma ut!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0