en sån helg :)

 i helgen var det ALL IN som gällde.
utgång på fredag och crusing på lördagen. helgen har faktiskt varit jättebra. fast jag har svårt att börja dricka igen då jag är bakis, men men a girl gotta do what a girl gotta do..

nu blir det dock en lugn vecka, måste börja planera in vad som ska med till norge och skriva en inköpslista. måste köpa smink, lotion shampo och balsam och en massa sånna grejer. Jag är lite nervös inför praktiken faktiskt. helt sjukt att den börjar om 2 veckor.
Sen vet jag inte om jag vill ifrån Östersund just nu, samtidigt vad ska jag göra här. Har ju inget jobb eller ngt, bara mycket vänner och ett ragg.

men om ett år är jag klar med min utbildning, får se om jag läser vidare då eller söker jobb och tar ett års paus.

får se hur allt blir.

nu ska jag städa, tvätta och göra lite nytta här hemma.
kanske åker till åre på tordag. men just nu har jag ingen ork till något.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0