hard core

nu är jag ledig fram tills på tisdag, eller jag jobbar på söndag but, whatever.
i helgen måste jag plugga marketing och economics. har prov på det om 2 veckor, eller en och en halv.
min roomie åker hem i helgen, ska bli så skönt att få va lite för mig själv.
synd bara att alla verkligen åker hem i helgen så jag inte har nån att umgås med. kanske lika bra så man får fokusera på proven.

jag e lite osäker på min praktik, jag vet inte om jag vill praktisera överhuvudtaget. får se det som en semester helt enkelt. skönt att komma ifrån, även fast 6 månader verkligen är lång tid.

äh, blir en tidig kväll idag känner jag, blir mot skolan imorgon för att renskriva mina anteckningar.

dagens irritation är att min ipod verka gått sönder. å den e inte ens ett år. min andra som e 4 år, lever dock fortfarande. säg att min ipod bara blev lite trött idag, palla inte köpa en ny just nu.

till veckan har jag bara 2 lektioner i alla fall. men de verkar bli rätt så mycket jobb. vilket jag behöver just nu. gillar inte alls att mitt bankkonto drabbas av mina vardagslyx. snart är det godisuppehåll för min del i alla fall. Börjar på måndag, senast.

innan jag åker hem, ska jag sluta äta godis, snusa och inte börja dricka cola light igen, samt max 3 koppar kaffe om dagen. 3 veckor har jag på mig, wish me luck!
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0