detox

imorgon börjar jag med detox igen. eller min variant.
Inget godis, eller sötsaker. äppelmos är dock okey (lite tråkigt att bara ha kanel på gröten) annars är de no sugar.
Fortfarande inget sötningsmedel. inga light produkter alls.
kaffe måste jag trappa ner med, men har knappt något kvar så det slutar jag med nu i veckan.
inga mejeriprodukter - har köpt soyamjölk för att ha i kaffet(det som finns kvar)
Te kommer jag dock dricka. ska försöka hålla mig till grönt te dock.
och tobak. har tagit 2 snus och en cigg på hela dagen, och det blir inget sånnt alls framöver. vilket betyder arr jag kommer bli deprimerad och gråta för ingenting, blir väldigt lättberörd då jag håller på att skilja mig från tobaken.
but i can do it! 
Tugummi och mjöl kommer jag dock inte sluta med alls, måste tömma mitt matföråd lite.
kommer att köra med det här fram tills jag åker hem om 18 dagar. så wish me luck.

nästa vecka har jag 2 prov som jag inte ser fram emot. så jobbigt att plugga på marknadsföring och ekonomi. allt består av listor man ska komma ihåg namnen på samt förstå. hoppas jag får G i alla fall.
till veckan jobbar jag torsdag-söndag. det gillas så jag får lite cash.

angående praktik så kommer jag nog att skita i kreta och dra till norge istället.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0