detox fail

jag har bestämmt mig för att sluta med socker, och tobak först.
Det funkar inte med att jag ska sluta men kaffe samtidigt, de blir förmycket liksom.
sötningsmedel är dock history, vilket e skönt.

idag är det 2 veckor tills jag åker hem, ska bli så underbart skönt.
innan dess har jag 2 prov och ett grupparbete. så helgen kommer verkligen bestå av prov och jobb.
skolan går väll bra i övrigt, drygt med grupparbeten och prov och inlämningar hela tiden men de lungnar nog ner sig om 2 veckor.

imorgon ska jag förtsätta att ringa om praktik i norge, har liksom gett upp kreta nu.
Hoppas på praktik i Trondheim, annars blir de i oslo med en klasskompis.

nu ska ja sova. ska upp klockan 5 imorgon för å jobba.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0