billig utgång

det blev en grymt billig utgång för mig igår.
jag blev så full på min å emelies förfest så ja fick dricka vatten på krogen. HAHA
lite surt men ja hade trevligt ändå, av de ja kom ihåg.
idag, mår man som man förtjänar haha

igår va jag och sofia till ullared med christian, köpte bara lite grejer så de gick bara på 500 kr.
de va skönt att komma iväg från stan över dagen i alla fall. ska bli ännu skönare att åka hem på torsdag. kommer dock bli en dryg vecka fram till torsdag,
på måndag ska vi skriva klart grupparbetet som lämnas in på tisdag. ska bli skönt att få de gjort. sen jobbar jag på tisdag och onsdag morgon. 6.30-10.30 skönt att jobba lite timmar då ja är ledig i helgen och nästa då ja är i åre igen. :)
nu blir de tv resten av dagen, de får man då man mår såhär :P

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0