whyyyy

varför kan jag inte sova för. jag börja jobba klockan 14.30 idag men kan inte sova för det :(
var just och käkade frukost, flingor is the shit. fick min 2 glutenfria skorpor oxå. och vattenmelon.
ska gå iväg och träna om en halvtimme, då jag har smält maten.
Satsar på 50 situps varje dag och att bränna 400 kcal. de är ju skitbra att få in en sådann rutin.
imorgon har jag varit här i 2 veckor, känns helt sjukt vad tiden har gått fort. jag bokade även en resa hem igår så jag kommer hem till krogstråket. yeeeey jag blir även hemma en vecka då så det blir nice.
sen ska jag förmodligen semestra med mamma å pappa 2 veckor innan dess.
det är dock skönt att jag inte fått någon hemlängtan än. 'det går liksom bra att bo såhär. dagarna går ju ändå så himla fort vilket underlättar. hoppas att veckorna bara springer iväg nu så jag snart åker hem.

ska inte göra ngt på midsommar alls. tänkte försöka jobba in 2 dagar men det verkar inte som jag behövs. så jag får i så fall va ledig i 4 dagar på raken. undra vad jag ska hitta på då i så fall. hm..


emelie sover nu, stackarn fick gå iväg och jobba natt då hon just hade somnat liksom.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0