vecka 2

YEEEESSS!
Jag fick ledigt så jag kan åka hem till stråket. Sååå himla glad jag är för det!!
Idag var jag uppe med tuppen, gick ner för å käka frukost men de fanns inget glutenfritt så jag åt typ sallad å lite flingor till frukost idag. sen gick jag på gymmet å gjorde situps, som seriöst va en pain in the ass då jag fortfarande har sjuk träningsvärk från av de från i måndags. jag tränade även och förbrännde 300 kcal. Ska fan börja träna varje dag nu.
Igår kom emelie hit, räddaren i nöden så kom hon med 3 burkar tuggummi. SÅÅÅ glad jag blev för dom!
Jag kommer ligga - 7 dagar efter min semester i juli så jag hoppas att jag får ta igen dom dagarna innan jag åker.  Eller några i alla fall. Tänkte ju komma hem i oktober oxå liksom.
hur som hällst så börjar jag få tillbaka studiemotivationen så de kanske blir Oxford nästa år. Det är ju ändå bara 8 månaders skola efter mitt sista halvår i göteborg och då får jag ju ut en examen oxå.
nu börja ja jobba om en och en halv timme. Det regnar ute (som vanligt) så de känns ganska skönt att kunna jobba lite då. Jag gillar verkligen  inte att ligga -7 dagar. känns inte alls bra de där.
något störande att jag bara har en halv dosa snus kvar. sen är det SLUT. sen slutar jag med det liksom.
kommer bli sjukt jobbigt, men I can do it.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0