tjohooo

har just varit iväg och hämtat frukost som består av glutenfria flingor och vindruvor, ska försöka undvika gluten på morgonen och igentligen hela dagen då jag känner mig svullen av det. Ser ju typ gravid ut. :P

idag är i alla fall min 7e och sista dag denna vecka. imorgon är jag äntligen ledig och då blir det till att sova ut och träna. borde faktiskt tvätta lite oxå. eller om jag gör det ikväll efter jag jobbat färdigt.

det ser ut som att vädret äntligen har vänt vilket är bra. skönt med lite sol för de har typ regnat i 6 dagar nu.
Igår var det en riktig segdag på jobbet. de hände liksom ingenting på hela dagen.
Hoppas de finns lite mer att göra idag så dagen springer iväg.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0