ledig

så skönt att ha min första lediga dag idag! Solen skiner ute så jag ska ut och gå efter lunch tänkte jag.
Ska prova på gymmet innan dess. känns som att man borde få träna fast det inte är öppet för gästerna än.
Ska ju bli fit for fight nu då jag är här.
Jag har insett att jag har med mig alldeles för mycket kläder. det blir som bara jobbigt att ha mycket grejer då man bor såhär. Att tvätta 3 maskiner på kvällen var ju oxå skitjobbigt. tog ju hela kvällen och det blev som inte ens tort allt. Det är ju sjukt svårt att packa då man ska va borta i 6 månader oxå. Shampo och balsam har jag med mig i mängder i alla fall. Känns som att de är bland de viktigaste.
Jag hoppas att jag får ledigt till midsommar så jag kan åka hem den veckan oxå. Älskar att jag får jobba ihop dagar och sen va ledig i några dagar på raken, så jag verkligen kan hitta på något under min lediga tid.
Nu ska jag städa mitt rum sen blir de träning!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0