ledig.

idag hade jag min första lediga dag här.
Måste säga att det känndes otroligt segt att bara gå omkring och inte riktigt göra ngt. men jag var å träna i en timme i morse, sen gick jag på statoil och köpte tugummi, halstabletten en dricka och lite godis.
Jag vet att jag har slutat, men kände att jag ville fira lite extra nu då jag kommit igång med praktiken på riktigt.
Jag känner verkligen att det kan leda till något i framtiden. Så det känns bra att vara här. lite semester från allt pluggande.
Jag kanske åker hem vid midsommar. om jag fortfarande är ledig då som jag är just nu. Jag hoppas verkligen att jag får ledigt runt stråket. vore verkligen sjukt bra i så fall.
nu ska jag kolla på tv
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0