jobba natt

näe, att jobba natt är verkligen inte min grej. sen att jobba med en tjej som har taskig attitude gör inte saken bättre.
idag börjar jag min 3dje vecka här. känns faktiskt bra. och de är helt sjukt att jag åker på minisemester med mina föräldrar om bara 2 veckor. ska bli jätteroligt och skönt att komma ifrån!

Juli kommer bara att dra förbi jättesnabbt. sen är de bara 4 månader kvar på praktiken!
Jag måste säga att jag inte gillar att jobba 20-04 ena dagen och sen ha ett pass 12-20 idag. kommer va fett trött ikväll. men imorgon jobbar jag kväll så ja kan sova ut lite ikväll i alla fall.

var iväg och tränade imorse. ja bränner ungefär 3-400 kcal varje dag, men man blir mycke piggare av att träna så det blir bra. sen får man ju muskler:)

näe, nu ska ja fixa mig för ja börja om en timme!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0