jobb

min lediga dag är över, nu är det dags att jobba igen. Börjar om en timme och ber till gudarna om attdet ska finnas någon mat till mig idag!
Jag har träningsvärk i magen, trodde jag inte att jag skulle få av bara 60 situps men där ser man. Ska börja göra 50 om dagen nu, det blir som inte att man går ut och går då man jobbar till 20.00 på kvällen. men imorgon har jag en hel träningsdag på schemat igen.
det finns en person som jag har svårt för i receptionen. Såklart ringde han mig klockan 9 imorse då ja just vaknat och anklagade mig för att ha tagit emot en nyckel i fredags. jag vet att vi har några pass ihop. får försöka undvika att vara nära människan ändå.
Jag ber till gudarna att jag får ledigt i juli och juni som planerat. eller att det går att lösa på något sätt.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0