jobb jobb

en dag fick jag va ledig i alla fall. sen jobbar jag 8 dagar framåt och är ledig en sen jobbar jag några dagar till och är ledig i några dagar då jag åker på semester med mina föräldrar.

ja känner mig lite ledsen då jag är själv här och inte jobbar. jobbar man blir man trött och vill sova efter jobbet. jag har som bara tränat idag. och sen segat på, haft tid å tänka. insett åter igen att 6 månader är en lång tid. försöker fokusera på att ta en vecka i taget.
den här perioden är ju så vilktig, det är ju nu jag verkligen ska få lära mig hur det går till inom hotell på en högre nivå. FOKUSERA NU! du klarar det.!

Är glad på något sätt att jag får jobba in 3 extra dagar den här veckan. nu ligger jag bara -4 dagar. som jag nog tar igen innan juli är slut ändå.

saknar mitt ragg lika mycket som jag vill glömma honom. allt vore så lätt då.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0