hemlängtan

nu har jag varit här i lite över 2 veckor. längtar hem lite men försöker tänka en bit framåt itaget istället för månadsvis. de är ganska segt att stå i receptionen på ett stort hotell. tider går som så långsamt.
idag jobbar jag 14.30-22.30 sen är jag ledig imorgon och 3 dagar framöver.
de är så orättvist att emelie kan åka hem lite när hon vill, eftersom att hon bor så nära.
för mig tar de ju liksom 10 timmar att åka hem.
om 2 veckor ska jag i alla fall träffa mamma och pappa och semestra med dom i några dagar. kommer bli roligt att komma iväg efter jag varit här i en månad. så det ser jag fram emot.
dom ska även få ta med sig en massa grejer hem igen, tog med mig lite för mycket grejer hit. men de är ju svårt att planera sånnt då man liksom inte riktigt vet hur mycket man behöver.
men nu vet jag att det inte kommer bli så mycket utgångar här i alla fall. och att jag kommer tvätta varje vecka. de är liksom så jobbigt att ha mycket grejer då man bor såhär. tar sån himla plats och de orkar man ju som inte med då man bor 2 stycken i ett hotellrum. men de går bra att dela i alla fall. Har som mål att göra en resa per månad. i juli blir det ju 2 stycken. en till stråket och den andra då jag åker på semester om 2 veckor. som jag längtar.
24 veckor kvar med denna inräknat.
saknar mitt ragg. men om 4.5 veckor så ses vi. måtte tiden springa iväg!
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0