flytt

när det är fullt på hotellet måste jag flytta ut och bo i ett konferensrum över natten. idag är det fullt så det är liksom bara att packa ihop sitt och bege sig.
jag måste verkligen se till att få hem lite saker då jag åker hem i juli. så jobbigt att västan e överfull och ja tvättar ju ändå en gång i veckan så hur mycket grejer som hälls behöver man ju inte.
jag jobbar inte idag så undra vad man ska hitta på för något spännande. träna står på schemat. undra om man ska ta sig en cyckel tur och utforska området på riktigt. tror de ska finnas ett samhälle 6 km härifrån. Det skadar som inte att åka dit och kika i alla fall då man ändå inte har ngt för sig.

Såååå jobbigt att behöva bo i ett konferensrum inatt!!!
tur jag jobbar 7.30-14.30 så jag får mitt rum imorgon efter jobbet i alla fall.

jag är så glad att det går bra på praktiken. har återfått min motivation till varför jag började plugga. och jag gillar verkligen kedjan jag jobbar inom. Känns som att de finns chans till att växa inom företaget.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0