day4

idag är det min 4de arbetsdag. de känns helt okey för jag har verkligen börjat kommit in i det.
emelie, hon jag ska bo med kom hit igår och vi gick och tog oss ett glas vin. som kosta 100 sek.!
men de va gott i alla fall men satan va dyrt för 1.5dl vitt vin.
idag ska jag i alla fall prova på att checka in gäster, checkade ut några igår och det gick bra.
jag börjar 14.30 men var uppe 7,30 för att visa emelie frukostmatsalen å käka lite med henne.
snart ska jag ut och springa en sväng. de känns väldigt bra att vara här nu, trivs så bra och de är skönt att kunna spara lite pengar samtidigt som att man får en slant från csn.
snart ska jag ut på min dagliga motionsrunda sen blir de lite ducha, tv och lunch innan jag börjar.
min handledare sa att de va okey att jag jobbade in lite dagar så jag kan åka hem ibland, så jag kommer nog hem till stråket i sommar. :)
de känns så skönt att man har börjat känna sig avslappnad av att vara här nu. gud va jobbigt de hade varit om man totalt hade vantrivts i 6 månader.
nu ska jag byta om så jag kan ut å springa.!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0