day 3

idag har jag lärt mig att göra bokningar, vilket inte var så svårt. men det tar lite tid ändå
såklart skrev mitt ragg till mig igår och undra om ja ville komma förbi. men näe, ja e i norge.
typiskt killar att inte fatta att man ska dra fast man säger de 1000 gånger.
de känns dock skönt att vara här just nu. soft att ha nära till praktiken och ha gratis boende och mat.
och det känns helt sjukt att det alltid e fullbokat här. men de är roligt att vara på ett ställe där det händer mycket. imorgon får jag besök av den andra tjejen som ja ska dela rum med. hon börjar praktiken till veckan. tror tiden kommer gå snabbare då jag har någon att umgås med på kvällarna.
jag hoppas även att jag kan få jobba 6 dagar i veckan så jag kan åka hem en vecka i juli då det är stråket.
de vore verkligen skitroligt. drygt bara att de är lite krångligt att ta sig hem.
klockan e snart 21.00 men ja måste verkligen lägga mig tidigt idag så ja har mycket energi imorgon.
jobbade 9 timmar framför datorn idag, vilket e sjukt jobbigt då man inte är van.
äh, bäst man plockar ihop lite grejer så de ser trevligt ut här då emelie kommer imorgon.
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0