day 2

de gick helt okey på praktiken idag, lite jobbigt att komma på ngt nytt ställe men de här ska jag nog klara galant.
de var dock jävligt jobbigt att åka från östersund igår, ville bara gråta då jag kom hit igår.
jag förstår verkligen inte hur jag kan tycka att något jag vill så mycket kan kännas så jobbigt. har absolut ingen studiemotivation alls kvar, ja vill som nästan inte. även fast det gick bra idag. känns inte som att de kommer ta så lång tid tils jag kan receptionen.
jag var ut å gick idag efter praktiken, ska se till att göra det varje dag nu. ska försöka börja träna pilates igen oxå.
men ska ta de lite lugnt nu i början, va så trött idag på första dagen. men jag lärde mig rätt så mycket i alla fall.
det som gör ont med att va i norge är att jag åkt ifrån mitt liv i Östersund, jag vet att jag alltid kan komma tillbaka men så fort man hittar någon så är det dags att åka. blir som jävligt less på de.
äh, ja ska fan fixa de här nu. de kommer bli grymmt!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0