dag 6

Jag trivs så otroligt bra på praktiken, känns så bra att jag valde att ha den här.
Har lärt mig så mycket på dessa veckor och mer finns det att lära.
Det är roligt att dom verkligen litar på att jag kan. Och de gjorde dom verkligen igår dådom lämnade mig ensam i receptionen i 4 timmar, då dom var på kurs. själv stod jag där och trodde ja skulle dö av nervösitet.

har inte ätit godis på 4 dagar nu, och de känns inte ens jobbigt. jag har som ingen möjlighet att åka och köpa godis här i närheten och eftersom att jag i princip bara gillar malacos godis så är de ganska kört. Men de känns jättebra. Jag behövde verkligen de här.
Nu hoppas jag att jag får ledigt till stråket, vilket jag förmodligen får så jag kan åka hem en vecka i juli. Då har jag nästan varit här i en tredjel av praktiken så de blir lagomt att åka hem då.
Jag har verkligen gått runt och sett typ gravid ut nu då jag ätit så mycket bröd. så jag har slutat med de till frukost eftersom att jag förmodligen kommer få äta de till lunch eller middag en gång om dagen.

Satan vad jag ska smöra in mig hos kockarna sen så jag får lite vegetariskt ibland och gröt. Sjukt att man kan tycka något så enkelt som havregrynsgröt kan vara så gott men de tycker jag.

om en timme börjar jag praktiken igen, ska bli skönt att jobba idag och imorgon, sen vara ledig på måndag och onsdag. :)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0