vad händer

vad håller jag på med?
Vad gör jag med mitt liv.
jo, jag pluggar, men orkar verkligen inte med det just nu.

träffade grymmt bra folk ikväll. samtidigt blir man besviken, både på sig själv och på andra.
Jag är 21 nu.. är man 21 ska man va vuxen, bete sig vuxen..
gör jag de. nä jag hoppas som vanligt på att mitt liv ska flyta på som vanligt.

det här lovet som var så bra fram till nyår. då sket sig allt..
alla förhoppningar, allt verkligen. man tror man känner folk men då de väl kommer till kritan så står man där själv. och får utskällningar om något man inte ens har gjort.

mitt liv suger just nu.

2011 skulle va ett år av nya hopp och nya förväntningar.
samtidigt har året bara börjat. imorgon ska jag skaffa motivation. skita i folk som inte betyder något och skaffa samma fokus som jag hade då ja började plugga.

jag orkar inte med allt just nu. FOKUS. det är vad jag behöver-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0