sluta häng på facebook så får du något gjort.

så sa pappa idag då jag pratade med honom.
Han har rätt. Fast man tror att man kan koncentrera sig med facebook på så går det inte. inte då man skriver skolarbeten, man blir bara upptagen men att kolla facebook hela tiden.
Känndes skönt att prata med pappa idag, speciellt då jag är så less på skolan.
jag gillar inte att bo i göteborg har jag kommit på. förstår inte charmen med denna stad.
innan ja flytta hit så tyckte jag att göteborg skulle bli jättebra med trevliga göteborgare å så.
men göteborgare är faktiskt inte trevliga ALLS- mer spydiga skulle jag påstå.

Jag vill bara hem till Åre, eller helst vill jag tillbaka till usa men just nu fungerar allt utom göteborg-
ska göra så gott jag kan nu i vår- fastnar jag eller går in i väggen så tar jag studieuppehåll ett tag.

dags att plugga lite :)

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0