mycket på samma gång

Första veckan gjord och jag håller redan på att stressa ihjäl mig,

min todo:
Skriva om analys och få G på den.
Göra accountingomprov
Skriva en 12 sidors Analys
Grupparbete om Vin
fixa praktik

.... jag orkar fan inte. Känns så sjukt segt att börja terminen med tusen grejer att göra. Går in i väggen snart. Samtidigt är det bara 4 månaders helvete sen är det praktik och chilla. Jag saknar vardagen med arbete så otroligt mycket. att sitta i skolan e inte alls min grej. men ja ska stå ut. och kommer ja för mycket efter så får ja väll ta ett studieuppehåll på ett år då. men tror jag klarar det. Om inte annat så kan man ju ta igen lite under praktiken. :)

Jag blir bara så ledsen inombords då jag inte får G på något som jag lägger ner så mycket energi på. Sånnt tar faktiskt på mitt självförtroende. Att kämpa utan resultat.

Sen håller ja på å sluta snusa mitt upp i all stress vilket resulterade i att jag bröt ihop då ja snacka me morsan idag. jag fundera på att sluta skolan, ge upp allt och bara dra utomlands, leva usa liv, jag förstod verkligen inte va de var som gjorde mig så otroligt ledsen idag tills ja kom på att ja inte hade snusat. även fast ja tar nikotinfritt snus och lurar kroppen så blir jag så deppig utan nikotin. de är ju bara första veckan men jag har ändå¨svårt att förstå vad de är som gör att ja blir så ledsen, istället för att få panik, damp eller ngt sånnt som andra tobaksberoende blir. jag gråter aldrig, men utan tobak gör jag det. måste ju va något nerverna känner av. men ja ska klara de här. :)
mitt upp i all dramatik så gjorde ja fiskgryta med morötter och broccoli. (stolt då det är den första maträtten ja gjort på ett halvår som innehåller protein, eller lättare sagt inte är bulgur, nudlar och wookgrönsaker.) Dock hyvlade ja av halva nageln då ja skalade morötterna, så idag är de synd om mig, jättesynd verkligen.

äh igentligen är det inte alls synd om mig,
jag lever ett normalt liv, fast ja studerar.
behöver inte ta något csn-lån, aldrig snåla över ngt.
jag har tak över huvudet och nära och kära som står upp i vått å tort.
vad klagar jag på igentligen ? att jag har fått en chans att göra ngt utav mitt liv?
Att plugga e inte enkelt, annars skulle alla göra de.
Alltså kan jag idag gå och lägga mig med en känsla av att jag e supersmart. HAHA

-den bjöd ja på !

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0