jobbar och står i..

som vanligt alltså.
som tur är, så är det lugnt på jobbet nu i helgen.
jag jobbar även måndag och tisdag nu i veckan men annars brukar jag bara jobba helger.
det är ganska skönt att bara jobba 2 dagar i veckan, ja kan oftast inte jobba just något mer än så då jag pluggar på heltid. 20% jobbar jag vilket är aldeles lagomt :) de vill säga 8 timmar i veckan.

jag är så stolt över mig själv att jag börjat med mitt arbete. ska skriva klart första delen imorgon :)
mitt mål är att ha den klar tills jag åker hem om 2 veckor :)
de ska bli så skönt att få åka hem :)

ang praktik så har jag på G i collorado, usa. i thailand phuket, kreta och om de inte ordnar sig så blir ja i norge.
ja orkar inte lägga ner mer energi på praktik just nu
för tillfället e ja mest sugen på kreta (för ja ha gratis mat å boende där +fickpengar och csn,)
annars vore usa roligt med bara visumet kostar dock 8000 så de känns inte riktigt som ja vill lägga pengar och tid på att söka visum.

får se hur allt blir. på tisdag flyttar jag till sofia. blir mycket trevligt :)

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0