i väntan på lön

det bästa med att jobba är att få lön, sen att man jobbar med trevliga människor skadar såklart aldrig.
Mitt mål fram till maj är att sluta med godis, startar imorgon och leva på en matbudget på 200 kr i veckan. tro mej, det går faktiskt om man inte köper allt det där onödiga som så lätt ramlar ner i varukorgen.

jag längtar så mycket till att få komma hem om 3 veckor. ska bli mycket roligt.
nu blir det 3 jobbiga veckor då jag verkligen ska plugga och min analys ska jag ha helt färdig nästa vecka. orka inte sitta å tänka på den då jag vet att jag kommer få massor av annat att göra inom kort, grupparbeten å sånnt där annat jävligt.

känns superbra att åka hem i alla fall :) yeeey, hoppas ja finner praktik inom kort annars gör jag den i norge, men de verkar ändå vara på G i collorado.

idag lämnade ja in gamla analysen i alla fall. go me liksom.
skönt att ha de gjort

jag är faktiskt rätt så duktig då ja tänker efter,

tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0