getting better

nu börjar jag att rycka upp mig igen.
men jag måste verkligen vända på dygnet.
börjar som tur är skolan på tisdag. imorgon ska jag plugga och städa lite efter mig innan dom andra tjejerna kommer hem ifrån lovet. sen ska ja kolla på film ha en lugn kväll och slappa. ut och gå ska jag då oxå se till att göra imorgon.

ska ju börja detox på riktigt på måndag så det ska bli spännande. vette fan vad jag ska käka istället för min frukostmacka bara för på lunch och middag kan man ju alltid koka ihop något. eller så skiter ja i frukosten å käkar en frukt. aja ska läsa på lite vad man få äta och inte innan jag går och handlar imorgon.

det jag har i skafferiet/kyl/frys just nu är : bulgur, te, salt, bröd, smör, soyasås, sötsur sås och wookgrönsaker och sallad såklart.
jag får av detta lilla skafferi bara äta hälften utav maten vilket är grönt te, bulgur, wookgrönsaker och sallad.

DETOX är (för ni som tror det är bantning)
detox är avgiftning som man gör i normalt 10-14 dagar för att återställa kroppens balans genom att ta bort onödiga livsmedel som "leker" med energin.
Alltså får man under en detox kur inte dricka alkohol, röka eller snusa, dricka koffein=kaffe eller vanligt te (grönt och rött går dock bra då det inte innehållet koffein) äta socker eller sötningsmedel, mjöl och mjölk produkter, kött..

Eftersom att jag normalt sätt lever på bröd, latte, diet coke, godis och ja sallad, wookgrönsaker och bulgur samt att jag snusar så kommer de här bli spännande.

har dock inte druckit kaffe, diet coke eller ätit godis på 4 dagar för att vänja mig av det så jag är stolt hitills.
på måndag kör ja dock mina 2 veckor. hur de går får ni läsa om här.

börjar bli lite peppad inför plugget nu igen. hoppas ja får svar från en massa praktikplatser på måndag. ska nog skicka ut lite till norge oxå.

tjing och godnatt.

dagens fundering är varför polisen hoppar in i spårvagnen och söker igenom den och varför är det så många polisbilar ute just i mitt område. lär ju stå ngt om de på nyheterna imorgon.

äh tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0