energikick!

Då var man igång med skolan igen!
Känns faktiskt skönt att vara tillbaka i klassen, lite segt att vi fått en ny ekonomiuppsats som ska vara på 11 sidor denna gång. suck my.. liksom

Men det ska nog gå bra. :)

Jag har blivit peppad att söka praktik i USA imorgon. Ska sätta mig och göra detta imorgon efter skolan.
har som tur är bara en lektion imorgon.
Det känns ganska drygt att hälften av alla i klassen har det klart med praktiken redan, men inte jag.
Men imorgon kör jag så det ryker. Nu ska allt ordnats.

Sen hoppas ja att ja snart får flytta ifrån mitt rum oxå. drygt att gå och vänta på att nån ska ta över rummet å leva bland påsar liksom. thats lame.

Äh nu ska ja kolla på tv och plugga. (vilket jag säger att ja ska göra varje dag men nu ska jag verkligen göra det oxå)

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0