berg och dalhbana!

så kan mitt liv beskrivas som just nu.

Denna dagen har varit så underbar,
1, jag skrev nästan om hela analysen som ja faila. ska lämna in den imorgon
2, JAG, JAg JAG!!! klarade fucking accountingen. Helt sjukt. glädjetårar att jag slipper göra om det helvetet. Så stolt över mig själv. Go me!
3, Klarade ekonomi provet! YeeeeY
4, Har nästan klart med praktik i Collorado, usa.
Vilken underbar dag! Jag klarade de som jag absolut inte trodde jag skulle göra.! Så jättehappy är jag. Log hela kvällen och kom på hur underbart det är då det går bra för en efter allt slit.

Nu ska jag sova.
Planer innan veckan är slut:
Lämna in omgjorda analysen.
Gör klart del 1 av nya analysen.
Gör klart min del av nya grupparbetet.
Förhoppningsvis skicka in praktikkontraktet till usa.

Nu kör vi, motivationen är åter på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0