utstuderad

Gud vad krävande det är med högskola, vi får nya uppgifter varje vecka. Så jobbigt.
Men om en månad ser det ut att bli lugnare i plugget igen.
Imorgon ska jag till skolan och skriva klart min analys, sen har jag det överstökat i alla fall.
I helgen är jag i alla fall ledig, vilket är mycket uppskattat.
Till veckan har vi en tenta i vin på onsdag samt en redovisning på måndag.
Jag ser inte fram emot vinredovisningen då jag inte kan utala de franska orden alls.
I fredags skickade jag mitt kontrakt till Kreta. Ska bli roligt att ha praktik där.

För att inte freaka totalt är det bara att köra till max nu i mars, å tänka på att det faktiskt lugnar ner sig sen. sen är det bara 3 månader tills första året är slut, sen får jag mig lite lov.

jag åker hem nu i slutet av mars några dagar, sen åker jag hem i aprill. efter det så slutar jag den 11 maj.

Can I do it?
Hell Yea och love sucks btw.

kärlek gör en bara förvirrad. och jag har inte tid med det. men jobbigt är det.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0