home sweet home

I helgen åkte jag hem till Östersund, resan som skulle ha tagit 12 timmar, slutade i 17 timmars restid med 5 timmar försenat tåg.
Det har hännt så otroligt mycket i helgen, både bra och dåliga saker.
men ibland så finns det nog en anledning till att saker händer.

Jag hatar dock alla diskutioner jag hamnar med en viss person på fyllan. haha ibland känns de som att man är gift eller något. Det känns dock bra att ha någon som kan säga ifrån, och bolla tillbaka. thats what i need.

men som vanligt finns verkligheten med min skola i göteborg så det suger ju totalt. hindrar mig från kärleken verkligen. men vad ska man göra.
har ett år och 3 månader kvar på utbildningen så det går fort :)

äh nu ska jag plugga lite.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0