go me!

ihelgen har jag fått grymt mycket gjort. är redan klar med en av mina uppgifter, samt att jag nästan är klar med den andra. ska göra klart den imorgon efter lektionen tänkte jag.
sen blir den en nice månad med bara 2 tentor och ett grupparbete, samt 3-4 lektioner i veckan som det ser ut jusr nu, den 15 får jag lön och då blir det shopping! YEY jag har verkligen inte shoppat på evigheter men de har jag gjort mig förtjänt utan.

mitt liv just nu består av plugg, mera plugg och jobb då jag inte pluggar. samt funderingar över livet.
ska jag plugga vidare sen eller inte, får se helt enkelt.

jag e sjukt trött och imorgon är det skola. och min namnsdag, wohoo! eller what difference does it make. alla dessa dumma påhitt. aja god natt på er!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Victorruna

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-05-10 @ 07:58:57
URL: http://victorruna.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0