fredag kväll.

det är fredagkväll och alla är ute och roar sig utom jag, som sitter och pluggar i min ensamhet. Men det gör inte mig något, för jag ska ändå jobba imorgon och på söndag, sen är det skönt att få en massa gjort.
Jag ska försöka ta mig till skolan imorgon efter jobbet för att få lite skolarbeten gjorda. Vore så skönt om jag fixade klart dom i helgen.

Sen hoppas jag att jag får jobba på torsdag-söndag nästa vecka så jag får lite nice lön i aprill.
Om 4 veckor är jag hemma igen, ska bli så himla skööönnt! Det är dock lite tråkigt att jag deppar ihop här nere i göteborg men det har varit sjukt mycket i skolan på senaste tiden.

Jobbar jag inte på torsdag så blir det lätt en flaska vin på onsdag :)

vi får se vad det leder till, nu åter till pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0