snart så!

Snart så åker jag äntligen hem igen!
Min rumskompis är verkligen helt otrolig. Orkar knappt se människan längre...

Hon lider av seriösa alkoholproblem, igår då hon kom hem mitt i natten full som fan tänkte hon börja ringa efter praktikplatsen. STÖRTFULL!

har nog aldrig träffat en människa i sådan missär som är 27 år.
Hon snackar så jävla mycket skit om andra som är så fet, har dålig hy osv. Hon snackar om folk i klassen mestaldels men jag har som ingen lust att sitta och snacka skit hemma med henne. För seriöst,
Blir hon verkligen så mycket bättre själv för att hon klagar på andra? Tydligen...

Jag orkar fan inte se människan snart.

Vi har boende Aprill ut sen ska jag sova hos lite kompisar. Är som tur e bara 9 nätter :)
Men min roomie har ingenstans att bo, hon har inte ens praktik än.
Jag bryr mig faktiskt inte, det är hon som e ansvarig för hennes position INGEN ANNAN.
Sen kan hon sitta och tycka synd om sig själv för jag bryr  mig faktiskt inte. ALLS!

Nu ska jag lämna in min CSN så jag får bidrag under praktiken.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0