påsken 2011

Gud vad denna helg har gått fort. Om 2 dagar åker jag tillbaka till Göteborg sen har jag 2 veckor kvar i skolan.
Under 2 veckor ska jag flyttstäda, göra klart ett grupparbete och redovisa detta, försöka kompletera mina 2 prov med uppsatser. sen har jag prov i ett bokningssystem. samtidigt ska jag flytta till marina och bo där i 10 dagar.
Gud vilka intensiva 2 veckor det kommer bli.

I helgen har jag bestämt mig för att skita i allt som har med killar att göra.
Inte alls spenderat så mycket som jag trodde jag skulle göra.
Varit iväg till Torpet en sväng.
Badat med min mobil så den gick sönder, som tur va så fick jag mammas lila mobil, men de är en samsung och jag föredrar sony ericsson. men den får duga, orkar verkligen inte spendera några pengar alls just nu.

Imorgon ska jag:
Deklarera
Göra min del av grupparbetet.
Städa och tvätta
och förbereda inför tågfärden på tisdag.
Kolla tågbiljetter till Oslo.
Designa nya converse :)
******************************************************************
Mamma har varit magsjuk i helgen så jag är livrädd att jag ska ha blivit smittad. Gud så jobbigt det skulle vara att åka tåg om jag e magsjuk. ursh

Äh nu ska jag återgå till mitt försök till att sortera grejer.fan inte roligt, känns bara som jag stökar till ännu mer!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0