it's sick....

hur mycket godis jag äter varje dag. jag är verkligen besatt.
mår bra av det för stunden och får sjuk ångest efter ett tag. kanske borde söka hjälp för mitt sockerberoende.
men just nu äter jag nog extra mycket godis då jag inte mår bra av min hemmiljö. men snart så åker jag äntligen hem. UNDERFUCKINGBART.
men  som vanligt betyder min hemresa om att det kommer tjaffs och onödigheter oxå.
jag vill träffa honom, men samtidigt inte. då han skicka ett sms till mig i februari på nattåget hem och totaldissade mig så blev jag väldigt anti honom. men nu känns de som att jag kommit över det. eller har jag?
jag tycker om honom, men är absolut inte kär. han vill att jag följer med ut på torsdag, men jag kommer ju hem med tåget då så jag kommer nog skita i det å gå ut på fredag istället. jag kommer liksom med tåget klockan 20.00 så det hade varit skönt att bara åka hem och inte stressa till brorsan och sen gå ut för att lyssna och se Etype. Har liksom ändå aldrig gillat Etype.
Sen skulle de kännas weird att gå ut med någon som inte dricka och själv dricka.

ska fundera på de där...


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0