GOSH

igår packade jag för fullt samt var hemma hos Marina och kollade på tv.
Skönt att komma från hemmet känner jag. Nu är det bara 3 dagar tills jag åker hem och det ska bli jätteskönt!
Min rumskompis hade hit hennes ragg igår. Jag tycker inte alls att det är trevligt att ha han här.
Jag hälsade inte ens på han. Tycker inte de är okey att hon tar hem honom efter de hon gjorde mot mig senast.
Kunde såklart inte sova inatt häller, för dom höll ju på hela natten. Jag tycker det är så sjukt att hon gör detta mot mig. HELT GALET!

Idag har jag suttit på grupparbete. Gud vad jag avskyr grupparbete. Inte alls roligt, känns som att vi inte kommer någon vart, ALLS.

Som tur är så har jag inget mer gruppmöte förns nästa vecka. :)
Jag och Marina har kommit överens om att jag ska bo hos henne i Maj i alla fall. Hon ville inte ha något för det men jag sa att hon kunde få min cyckel om hon absolut nu inte ville ha pengar. Så jag ska snart åka till mitt gamla place och hämta den så ska jag cyckla till marina imorgon.
Det är 9 nätter sen åker jag hem den 10 maj. Helt sjukt att även denna termin snart är över.

Äh nu ska jag göra något mer meningsfult av min dag.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0