en sån helg

ifredags kommer min rumskompis hem halv 4 på natten och springer runt och skriker i högklackat samt har sönder glas och gud vet allt. För att toppa detta har hon med någon hem som hon har högljudt sex med i 3 timmar.
Såååå äckligt att höra på. Jag skulle även upp och jobba klockan 6 så detta var fan inte okey.
3 timmar fick jag sova men de gick bra att jobba ändå. Jag var så jävla sur på min rumskompis så jag visste inte vad jag skulle göra. Kom hem efter jobbet och hon hade inte ens tagit upp glassplittret i köket och sa ingenting då ja kom. inte ens hej. hon visste att jag var fett förbannad. jag tog min väska och gick ut å gick i typ 4 timmar för att avreagera mig lite. sen då ja kom hem så satt ja utanför lägenheten i en timme. kunde inte gå in. var förtfarande så jävla arg. Hon hade ringt mig 6 gånger och smsat säkert 20 sms. jag orkade inte ens svara.
Tillslut gick jag in och hon säger förlåt och försöker skämta bort det.
Jag hatar att bo med henne. det är som inte första gången hon kommer hem mitt i natten och lever om då ja ska upp och jobba. men som tur är så är det en sån liten tid kvar.
jag åker ju hem om 2 och en halv vecka. ska bli sååååå skönt.

igår hade vi klassfest vilket va trevligt. men ja följde aldrig med ut då ja varit förskyld ett  bra tag... bakis idag är jag dock. HATAR att va bakis, men vem gör inte det? ;)

Sitter på skolan nu, har gjort min "läxa" tills marketing grupparbetet imorgon så lite duktig har jag varit idag :)

nu ska jag hemåt och förtsätta va bakis och odräglig!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0