en sån helg

nu är de äntligen bara 11 dagar tills jag åket hem igen.
gårdagen ´var händelserik kan man säga.

den började med att min lägenhetskompis hade telefonsex (så jävla äckligt att hon måste hålla på med sånnt då ja e hemma) så jag tog en långpromenad. sen kom jag hem å hon drog till jobbet.
planen var att jag och marina skulle förfesta här sen dra ut men så ringer min rumskompis å säger att hon inte ska jobba, FAAAAN tänker jag som hade planerat in de här så bra för att slippa henne.
så ja tar mina saker och drar till marina istället för å förfesta där.
min rumskompis kommer hem å blir skitsur för att jag dragit. men de skiter jag i och sa som de va att ja behövde en break ifrån henne.

utgången va lugn men rolig och dagen har spenderats hos marina med bakiskäk och en massa godis

nu är de natti. har grupparbete imorgon och 2 prov i veckan. så de blir en hel del pluggande i veckan så att säga.

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0