20 dagar

åh så less jag är på allt som har med göteborg och göra.
de ända som e bra är att de är varmt här.
brorsan va hit över dagen i onsdags, mycket trevligt å träffa han, thomas, rickard å emil
rickard fick för sig att tatuera sig i fyllan så han gjorde en liten döskalle på handen. sen på kvällen hade han blivit påkörd men han skadade sig dock inte. hur lyckas han med allt?

Om 20 dagar åker jag äntligen hem, ska bli så himla skönt!!! Jag orkar knappt bo här en dag till.
tror jag aldrig bott med en människa som klagar så otroligt mycket. och hennes irritersamma humör går ut på mig oxå. jag orkar knappt va hemma. vi bråkar dock inte men ja trivs inte i hennes sällskap i alla fall.
som tur e så bor jag bara här aprill ut.

imorgon och på söndag ska jag jobba. totalt omotiverad till detta då jag har ont i lungorna.
hoppas de är lugnt på jobbet imorgon i alla fall. på söndag blir det utgång vilket ska bli trevligt. om jag inte blir sjuk vill säga.

nu blir de natti för mig. så ja orkar jobba imorgon. får ju knappt nån sömn då min homie vill kolla på tv fram till 12 varje kväll. och jag behöver 8 timmars sömn, inte 6.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0