resan ner

resan ner till göteborg gick bra men den var seg.
igår var jag mamma å pappa på gekås men de blev inte så mycket shopping för vi va alla så jävla trötta.
kanske lika bra att man inte shoppade just ngt.

rummet jag ska hyra är perfekt. Lagomt stort och nära spårvagn och bussar som går ner på stan. till skolan är det 3 km och det kommer jag cyckla. alltså kommer jag motionera 6 km varje dag. perfekt.;)

nu sitter jag och skriver nota för vi ska åka och handla alldeles strax, sen åker mamma å pappa hem imorgon.

satan va skönt de ska bli., började bråka med mamma i morse som vanligt.

ska bli skönt imorgon då dom åker hem. har varit väldigt trångt på rummet å svårt att fixa iordning som man vill ha de då de är folk överallt men de va bra att dom följde med ner så ja kunde få med mig allt


är oxå glad över att för en gångs skull inte packat med för mycket.

lite nervös är jag inför veckan men det ska nog gå bra. har ju 2 arbetsintervjuer och sen börjar jag skolan på måndag. spännande de ska bli. och ja hoppas att det är någon i min ålder som man kan umgås med.

dom 2 tjejerna som oxå bor här är unga med. den ena ha just börjat gymnasiet och den andra går någon designutbildning

nu ska ja åka och handla mat. skriver en uppdate imorgon

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0