matte enklare på engelska?

Så,
för er som känner mig vet att matte verkligen inte är min grej,

Har man failat matte B 3 gånger så förstår ni ;)

Så då första lektionen var matte på engelska trodde ja att de här skulle bli ett helvete. men de känns dock som att jag förstår mer än förväntat. :)
Jag har gett mig fan på att jag ska klara det här alltså. Så nu ikväll har jag spenderat 3 timmar på att försöka klura ut grejer som vi inte ens ha gått igenom än. bara för att ligga steget före.

pluggis man ha blivit men de känns bra att försöka klura ut saker själv så man e med på lektionerna.
måste köpa en miniräknare oxå. får bli på torsdag. måste ha en sån där riktig men ja ha hittat en för 50 kr så ja e nöjd.

Arbetsintervjun idag gick bra. (tror jag) har en tendens att tycka att dom alltid går bra.
en av frågorna ja fick var att nämna 3 negativa saker om mig. ja vet som inga negativa grejer om mig förutom att jag e en värdelös vegererian och lever på sallad, godis å cola light. mén ja börja bli bättre faktiskt.
jobbar mycket på att bli mer hälsosam och idag har jag cycklat 1.5 mil fasst jag igentligen inte får anstränga mig fysiskt 2 veckor efter operationen. och cyckla är faktiskt att ansträna sig fysiskt. de känns som fan i asset och mina ben känner av träningen oxå!

imorgon gruvar jag mig lite för. ska ta med mig lunch men ja skippar nog det eller tar med något enkelt typ en varma koppen å en macka eller gör en pastasallad eller något. jag e en person som gillar att iakta andra så ja inte känner mig så dum då ja tar med vegetariskt. vill inte skylta om mina värdelösa matvanor.

Grejen varför ja inte skyltar om att va vegeterian är mycket för att säger man de så tror dom mesta att ja e någon djurrättsaktivist eller något.

äh nu kommer ja in på allt för många samtalsämnen.

dags att sova. skriver mer i morgon.

imorgon ha ja långdag. hur ska ja palla de då jag e slut efter 3 timmars lektion idag. GOSH

äh ja e ledig på fredag i alla fall. få ta igen de då.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0