livet som student

börjar komma igång på riktigt med skolan nu.

Har fått lite info angående praktiken vi ska ha utomlands i 26 veckor.
Jag har bestämmt mig för London men ska söka i andra länder oxå.
Jättekrångligt att ha den i USA men visum och grejer, men de kanke e lika bra så jag få se någon annan del av världen.
Ska försöka få praktik på en kedja. Gillar verkligen scandic men de finns ju inte på så mycket roliga ställen.
Men London känns spännande så jag hoppas jag hittar något roligt där,

Matten som vi håller på med i skolan är inte alls så rolig längre.
Har fastnat men ska försöka kolla vidare på det där imorgon.

Måste även shoppa lite business kläder imorgon. Kavaj och skjortor. Har hittat lite bra grejer på HM så de blir att ta cyckeln imorgon och kolla lite på vägen hem från skolan.

Nu ska ja sooovva!

Man blir trött av att studera.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0