latteälskarens bästa köp

åh. idag börjar jag skolan! har träffat båda tjejerna som ja bor med och dom e lugna å sköter sitt liksom.
inga problem med å diska (som brukar vara en klassiker)

jag tackade nej till en arbetsintervju som jag skulle ha haft idag. det var alldeles för långt bort från mig. men jag hoppas jag hinner iväg på en i eftermiddag och att skolan bara är en timme. (typ)

Jag ska cyckla på skolan idag. har inte cycklat på liksom 4 år så de känns lite ovant. :p

sen måste jag tillägga mitt bästa köp på länge. en lattevissp från ikea som kostade 9 kronor bara. SÅ JÄVLA VÄRT DET!

Ni finner dom inne på ikea där dom säljer glas och porslin.

Så här gjorde jag i alla fall:

Jag tog lite mjölk i en halv mugg sen värmde ja den i micron. å det blev perfekt skum. helt sjuk var man kan åstakomma för 9 kronor.



Detta var verkligen ett provköp. 9 kr liksom värt att testa. Gud så bra den var. :)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0