jobb jobb och matte

det gick så bra igår då jag jobbade.
gillar inte att gå brevid någon då det finns mycket info att ta in men jag lärde mig jättemycket igår så det känndes skönt. hon jag gick brevid var mycket bra på att lära ut så det känndes bra.
nästa helg jobbar jag min första själv. 3dje helgen på raken jag jobbar då så jag kommer va fett trött efter nästa helg.

igår började jag dagen med att cyckla på jobbet, jobbade 8 timmar sen träffade jag emelie över en fika och pluggade matte.

idag är jag ledig efter 13 dagar av skola och jobb. ska bli så¨skönt.
Måste få mycket uträttat oxå idag då jag både går i skola och jobbar 3 eftermiddagar i veckan + att jag jobbar helgen. vill igentligen inte jobba nästa helg då jag jobbat 2 helger innan sen går på upplärning 3 dagar i veckan på¨en gång efter skolan.

har kommit igenom andra häftet i matten. nu ska jag börja med X och Y. hatar verkligen det.

men men.
lika bra att göra det man ska.

det jobbigaste med mitt jobb är att jag har ingen aning om vart alla bussarna och spårvagnar går då gäster frågar om turist info. hatar det och känner mig då dum då jag inte vet.
så det blir till att läsa på i guess

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0