how 2 make some money.

så mitt liv som student går bra.
Har fixat 3 grejer som e bra hitills i veckan.

1. ordnat extrajobb. lagomt mycket för att vara student och fortfarande kunna fokusera på skolan. jobbar var annan helg lördag och söndag. blir inte så mycket extra i månaden. men kanske tillräckligt för att få allt gå runt.

2. Har börjat lägga ut onödiga saker på blocket. Har jag tur så blir jag av med det mesta.hitills har jag sålt en halloween dräckt för 200 kr. skitbra jue. ska lägga ut mer grejer i morgon.onödigt att ha en massa onödiga grejer hemma liksom.

3. lagt ett bud på en skolbok jag måste ha. får reda på söndag om jag får boken eller inte. annars kostar den 1000 kr i sverige och budet ja lagt på den på ebay e 5 dollar. hoppas hoppas. sen tillkommer det ju frakt på 3 dollar och sen frakt till sverige. men det blir mycket billigare att göra så hur som hällst så ja e nöjd om köpet går igenom.

I övrigt är jag en mycketbra student som sitter å går igenom handouts då förmodligen resten av klassen e på krogen eller gör ngt roligare. Jag får ju inte dricka alkohol på ett tag. Efter jag opererat halsen. Eller det känns inte som de är så smart att dricka alkohol om man har ett läkande sår i halsen liksom. vill ju inte att de fräter upp eller ngt.


nu ska ja sova. hörs i morgon.

Budget ska ja göra imorgon oxå^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0